Skip to main content
Slimmer. Sneller. Beter.

De tijd van handmatig boekhouden is voorbij.

Digitaal boekhouden, automatisch facturen inlezen, bonnetjes scan & herken, realtime dashboard van de cijfers, overzichtelijke autorisatie van betalingen en nog veel meer. Alles kan, maar zet je het ook slim in?

Bouw aan de toekomst van jouw organisatie door slim jouw administratie in te richten. Begin vandaag.

Laat slimme administratie voor je werken.

Het is een noodzaak om de administratie en financiën van je bedrijf goed op orde te hebben. Zorg daarom voor inzicht en overzicht en wees voorbereid. Pas je strategie en toekomstplannen aan op je resultaten en creëer hiermee groei. Wij helpen je graag.

Makkelijk en snel: slimme administratie

Inzicht en overzicht per periode

Maand/kwartaalrapportages, project-
rapportages en jaarrekeningen

Wij leveren onder andere rapportages per periode of per project. Hierin wordt strak en doelgericht vastgelegd waar het om draait. De jaarrekening met balans en winst- en verliesrekening zal met strategische toelichting worden voor jou worden opgezet. We houden hierbij rekening met jouw situatie als persoon en als bedrijf. Slimme administratie houdt hierbij het overzicht en toont inzicht.

De beste zorg voor je medewerkers

Loonadministratie, personeels-
administratie en contractadministratie

Het is van belang om de administratie rondom jouw werknemers goed op orde te hebben. Hoe bepaal je het nettoloon van je werknemers? Hoeveel loonheffing moet je afstaan en hoe slim worden de loonstroken verstuurd? Betaal ook altijd tijdig je werknemers uit. Onze slimme administratie helpt je met het geheel.

Overzicht en inzicht in je werknemers met slimme administratie
Slimme administratie geef je inzicht in belastingen

Nooit meer nadenken over belastingen

Aangifte BTW, loonbelasting en
vennootschapsbelasting

Welke belasting is voor jou van toepassing? Elke maand of elk kwartaal moet je aangifte doen. Ben je op de hoogte van wat je moet betalen en waarom? Wij werken met handige tools en slimme administratie zodat jij je niet druk hoeft te maken over belastingzaken.

Financieel administratieve ondersteuning

  • Inboeken inkoopfacturen

  • Opstellen en verwerken verkoopfacturen

  • Betaalbaar stellen facturen

  • Verwerken bankboekingen

  • Opstellen maandrapportage

  • Analyse van cijfers

  • Ondersteuning opstellen begroting

  • Meedenken in procesverbetering 

Bespaar waardevolle tijd

Financiële administratie moet vóór je werken. Bespaar tijd om te besteden aan belangrijke taken.

Boekhouding bij de hand

Aankoop voor de organisatie gedaan? Jouw inkoopfactuur of bon schiet je direct mobiel in.

Realtime inzicht

Zet de organisatie in haar kracht en koers op resultaat door direct inzicht in de cijfers.

Samenwerken aan het succes van jouw organisatie

Code Zeven is ontstaan vanuit het verlangen om organisaties en ondernemers in hun kracht te zetten en tot bloei helpen komen.

Bij Code Zeven vinden we het belangrijk om een band met elkaar opbouwen tussen ons als team en jou als klant. Vertrouwen laten groeien, ook door eerlijk te vertellen zoals de situatie er voor staat. Cijfers liegen niet, ze geven een helder inzicht in het voort(uit)gaan.

 

We helpen, ondersteunen en ontlasten je graag waar nodig. Zetten slimme tools voor je in, zorgen voor je medewerkers en kijken naar wat voor jou van toepassing is. Je geven je overzicht en inzicht en zijn daarbij helder en eerlijk. Samen voor jouw groei.

Ervaringen van klanten

Inzicht en hulp nodig?

Of stuur een email info@codezeven.nl

Ontdek onze strategische aanpak

Financiën plannen geeft richting aan de organisatie